Am preferat să dezvoltam o noua tehnologie de la 0, aspect care ne-a oferit un avantaj unic, deoarece nu depindem de alți terți pentru a personaliza și implementa cerințele clienților nostri.
Cu ajutorul fluxului digital Srlconsult, recepționarea documentelor contabile și operarea lor a devenit mult mai simplă și rapidă în același timp. Astfel că documentele pot fi trimise în format electronic fără sa fie nevoie să te deplasezi.
Oferim servicii de administrare personal, începand cu întocmirea contractelor de muncă, a fișelor de post, a diverselor adeverințe, gestionarea dosarelor, înregistrarea salariaților în Revisal, asigurarea relației cu Inspectoratul Teritorial de Muncă, asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, consultanță pe diverse spețe care țin de resursele umane, consultanță privind legislația muncii.
Externalizarea salarizării este cea mai bună soluție pentru companii, deoarece oferă siguranța respectării cerințelor legislative, prelucrarea corectă a salariilor angajaților, întocmirea documentelor necesare, consultanță specifică, având avantajul eliminării costurilor cu resursa umana specializată, dar și cu aplicațiile software complicate.
Contactează acum un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta direct la sediul noastru. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro
Da. În plus trimiterea online a documentelor contabile lunare este mai rapida. Nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege prestarea serviciilor de contabilitate online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla mai multe la (+4) 021 - 311.18.18
Pentru mai multe detalii sună acum la (+4) 021 - 311.18.18
Am reusit să folosim tehnologia dezvoltata intern pentru a raspunde nevoilor clienților noștri și sa prestăm servicii de salarizare și administrare de personal la cel mai înalt nivel. Soluțiile noastre digitale îmbunatațesc considerabil experiența generală a angajaților și a echipelor de HR prin implicarea directă. Am preferat să dezvoltam o noua tehnologie de la 0, aspect care ne-a oferit un avantaj unic, deoarece nu depindem de alți terți pentru a personaliza și implementa cerințele clienților nostri.
De asemenea, este cunoscut faptul că agenda de salarizare și resurse umane este extrem de sensibilă în ceea ce priveste respectarea legislației, de aceea echipele noastre de experți în materie de salarizare colaborează în stransă legatură cu echipele de contabilitate, fiscalitate și corporate.
În termen de 30 zile de la constituire firma trebuie să se achiziționeze de la ANAF urmatoarele:
În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.
Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:
Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.
Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.
În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.
Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.
Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.
Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!
Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro .
Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.
Vezi pacheteleEști notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.
Vezi oferteleAlege un partener responsabil, competent si profesionist.
Descoperă serviciileObține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.
Afla cum