Reactivare societate la ANAF

Reactivare societate ANAF declarată inactivă

20 ani experientă

experți contabili acreditați CECCAR

cele mai bune tarife din piață

Datorită fluxului digital implementat, recepționarea documentelor contabile și operarea lor a devenit mult mai simplă și rapidă în același timp. Astfel că documentele pot fi trimise în format electronic fără sa fie nevoie să te deplasezi.

Un contribuabil poate fi declarat inactiv dacă:
  • nu își îndeplineste, pe parcursul unui semestru calendaristic, nicio obligație declarativa prevazuta de lege
  • se sustrage controalelor efectuate de organul fiscal central prin declararea unor date de identificare a domiciliului fiscal care nu permit organului fiscal identificarea acestuia
  • organul fiscal central constatată că nu funcționează la domiciliul fiscal declarat;
  • inactivitatea temporară înscrisa la registrul comerțului (se poate realiza la cererea contribuabilului intre 1 si 3 ani)
  • durata de funcționare a societății este expirată
  • societatea nu mai are organe statutare
  • durata deținerii spațiului cu destinatia de sediu social este expirată
  • Societățile declarate inactive nu au dreptul să desfasoare activități, pană în momentul reactivării lor

    Decizia de declarare în inactivitate / reactivare produce efecte fată de terți din ziua urmatoare datei înscrierii în Registrul Contribuabililor inactivi / reactivati (în termen de cel mult 5 zile de la data comunicării)

Contribuabilul declarat inactiv se reactivează în cazul în care va indeplini cumulativ, urmatoarele condiții
  • își îndeplinește toate obligațiile declarative prevazute de lege
  • nu înregistreaza obligatii fiscale restante (datorii)
  • organul fiscal central constatată că funcționează la domiciliul fiscal declarat
  • în anumite situații organul fiscal poate obliga contribuabilul să îndeplinească anumite condiții și să nu se mai afle în situația pentru care a fost declarat inactiv

Contactează un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta direct la sediul noastru. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus trimiterea online a documentelor contabile lunare este mai rapida. Nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege reactivarea societății online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla mai multe la (+4) 021 - 311.18.18

Întocmire și depunere dosar ANAF reactivare firmă
  • Tarif 450 lei - dosar complet
Tarife pachete contabilitate:
  • Oferta 1 - plata în avans pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente - Total: 975 lei / pret intreg: 1170 lei
  • Oferta 2 - plata în avans pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 20 documente - Total: 1475 lei / pret intreg: 1770 lei
  • Oferta 3 - plata în avans pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente - Total: 1975 lei / pret intreg: 2370 lei
Tarifele lunare de contabilitate se calculează în funcție de:
  • în funcție de numărul de documente lunare
  • raportat la numarul de angajați
  • în funcție de alte servicii solicitate lunar

Pentru o ofertă personalizată sună acum la (+4) 021 - 311.18.18

  • document de identificare administrator
  • certificatul de înregistrare al firmei
  • documentele doveditoare prin care s-au îndreptat situațiile pentru care a fost declarată inactiva societatea
  • formulare electronice ANAF - întocmite de noi

În termen de 30 zile de la constituire firma trebuie să se achiziționeze de la ANAF urmatoarele:

  • Registrul unic de control pentru sediul social
  • Registrul unic de control pentru punctele de lucru, după caz
  • Registrul de evidență fiscală pentru societățile plătitoare de impozit pe profit
  • Incheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditata si membra CECCAR
  • Dechidrea unui cont bancar
  • Realizarea unei stampile
  • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro
Impozitul pe venit

În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

  • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
  • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

Sponsorizări

Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

TVA

În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

Contribuții sociale

Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

Impozitul pe dividende

Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.

  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Tarifele din această pagină nu contin TVA

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro .

Adaugă și

Înființare firma Gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.

Vezi pachetele

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum obțin TVA-ul cu Srlconsult

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.