Prelungeste sediul social  100% Online  

Prelungeste sediul social acum:

100 % Online

De oriunde din România sau străinătate

30 minute pentru procesarea documentelor

Mulțumit sau banii înapoi

Cu Srlconsult pășești în lumea digitală unde deplasările sunt un nonsens

imagine exemplu    imagine exemplu   imagine exemplu    imagine exemplu     imagine exemplu   imagine exemplu   imagine exemplu   imagine exemplu   imagine exemplu   imagine exemplu  

Modifica online un SRL in 3 pasi

Pasul 1

 

1 Minut

Completarea formularului

 
imagine exemplu
 

Completezi formularul sau intra in contact cu un consilier juridic in vederea alegerii corecte a modificarilor firmei.

Pasul 2

 

30 Minute

Redactarea actelor si semnarea lor

 
imagine exemplu
 

In 30 minute redactam toate documentele necesare pentru ca dosarul sa fie complet urmand sa-l depunem la Registrul Comertului.

Pasul 3

 

3 zile

Predarea documentelor

 
imagine exemplu
 

In 3 zile primesti pe mail Certificatul de modificare al firmei impreuna cu anexela sale semnate digital de catre ONRC

imagine exemplu Consilier juridic dedicat pe tot parcursul procesului de modificare al firmei

Suntem alaturi de tine in tot ce vrei sa realizezi

  Orice modificare in 3 zile

  Orice modificare vrei sa-i aduci firmei tale incepand de la sediu, asociat pana la declararea unui punct de lucru nu dureaza decat 3 zile..

  Fara formalitati fara formulare

  Primesti documentele gata de semnat. Nu e nevoie sa te stresezi cu nimic. Noi ne ocupam de toata procedura, redactarea actelor si inregistrarea lor la Registrul Comertului.

  Fara deplasare la Registrului Comertului.

  De oriunde ai fi din tara sau starinatate noi iti gestionam relatia cu institutiile. Te tinem la curent cu evolutia procedurala.

  Consultanta prealabila inclusa

  Inca de la inceput si pana la finalizarea procesului vei fi asistat de un consilier juridic atestat si experimentat in relatia cu Registrul Comertului.

Schimba sediul social


    Incluse:


  • Dosar complet cu act constitutiv, contracte, formulare si cereri
  • Inregistrarea dosarului la Registrul Comertului
  • Relationare cu Registrul Comertului
  • Realizezi cate modificari vrei si platesti doar una
  • Suport expert chat, telefonic si email cu expertii Srlconsult
  • Optional: Gazduire sediu social in orice judet in 41 de locatii

 370 lei

 plata unica + 0 lei Taxe ORC

Gazduire sediu social

            

imagine exemplu     notificare online corespondențǎ

            

imagine exemplu     recepționare corespondentǎ online

            

imagine exemplu     41 de locații în toatǎ țara

            

            

Mai multe

imagine exemplu Srlconsult, pentru tot ce ai nevoie

Tu te ocupi de afacere, noi de formalitati.   „Trăim într-o lume în care interacțiunea oamenilor cu tehnologia este din ce în ce mai strânsă. Rolul nostru, ca furnizor de soluții digitale pentru business, este de a facilita această interacțiune, în așa fel încât tehnologia să transforme interactiunea cu clientii nostri. Iar provocarea cea mai mare este sa realizăm aceste obiective în mod sustenabil, cu responsabilitate față de mediu și societatea în care trăim”    

G.T. CEO Srlconsult

Intrebari frecvente

In primul rand Codul CAEN (Clasificarea Activităților din Economia Națională) este un sistem utilizat în România pentru clasificarea activităților economice. Codurile CAEN sunt atribuite fiecărei activități economice, permițând astfel o structură uniformă pentru raportarea și analizarea datelor economice.

„Rev. 3” se referă la cea de-a treia revizuire a acestui sistem de clasificare, care a fost adoptată de către autoritățile române în conformitate cu standardele internaționale, precum Clasificarea Activităților Economice din Uniunea Europeană (NACE).

Această revizuire a adus modificări și actualizări, ținând cont de evoluțiile economice și de noi tipuri de activități economice care au apărut sau s-au dezvoltat în diverse sectoare. De asemenea, codul CAEN rev. 3 include și detalii mai precise despre activitățile economice, ceea ce ajută la o mai bună clasificare a acestora în statistici, acte administrative și alte domenii relevante.

Actualizarea codurilor CAEN la Revizia 3 (adică trecerea de la Revizia 2 la Revizia 3) a fost realizată la nivelul Uniunii Europene pentru a reflecta schimbările economice și tehnologice, dar nu este obligatorie în sensul unui termen fixat de autorități. În general, actualizarea se face atunci când există nevoia de a alinia clasificările la noi standarde internaționale sau de a încorpora sectoare economice emergente.

Câteva aspecte importante:

Motivul actualizării:
Codurile CAEN sunt actualizate periodic pentru a se adapta la schimbările economiei și la evoluțiile tehnologice. De exemplu, în ultima revizie au fost incluse sectoare noi, precum activitățile economice legate de tehnologia informației, industria digitală, economia verde și alte domenii emergente.

Obligația de actualizare:
În România, codurile CAEN sunt folosite pentru a înregistra activitățile economice ale firmelor la Registrul Comerțului. Dacă o firmă înregistrează o activitate economică care se aliniază cu un cod CAEN din revizia 3, aceasta ar putea să trebuiască să își actualizeze activitatea la Registrul Comerțului, dar acest lucru depinde de specificul afacerii și de reglementările aplicabile.

Aspecte administrative:
În practică, unele companii ar putea să nu fie obligate să facă o actualizare imediată, dar, pe măsură ce noile activități economice sau domenii sunt reglementate sau cerute de instituțiile fiscale sau financiare, s-ar putea ca această actualizare să devină necesară pentru a reflecta corect tipul de activitate desfășurată.

Dacă activitatea firmei se aliniază deja la o anumită revizie a codurilor CAEN, nu este obligatoriu să faci modificări decât dacă vrei să te aliniezi la o activitate mai specifică sau să beneficiezi de o clasificare care reflectă mai bine evoluțiile din industrie.

În concluzie:
Este absolut necesar să actualizezi codurile CAEN la Revizia 3 în cazul în care activitatea companiei tale s-a schimbat semnificativ sau dacă autoritățile fiscale sau alte instituții îți cer să faci acest lucru.

Actualizarea codurilor CAEN (Clasificarea Activităților din Economia Națională) la Revizia 3 (Rev3) a avut un impact asupra mai multor documente oficiale, fiind necesară modificarea acestora pentru a reflecta noile coduri și structuri ale activităților economice. Printre documentele care pot fi afectate de această actualizare se numără:

Certificatul de Înregistrare al Persoanei Juridice (CUI):

Persoanele juridice înregistrate în Registrul Comerțului vor trebui să actualizeze datele referitoare la activitățile economice desfășurate, pe baza noilor coduri CAEN. Acest lucru poate implica completarea unei proceduri de modificare a activităților economice autorizate, în conformitate cu noile coduri Rev3.

Statutul sau Actul Constitutiv al Societății:

În cazul modificării obiectului de activitate (ca urmare a alocării unor noi coduri CAEN sau renumerotării acestora), statutul sau actul constitutiv al firmei trebuie actualizat. Aceste documente trebuie să reflecte modificările în ceea ce privește activitățile economice autorizați de companie.

Declarațiile fiscale (formularul 010, 100, 300, etc.):

Declarațiile depuse la autoritățile fiscale:
Declarațiile de înregistrare fiscală sau cele periodice, pot trebui modificate pentru a reflecta noua clasificare CAEN. În unele cazuri, poate fi necesar ca contribuabilii să își actualizeze activitățile economice în declarațiile fiscale depuse.

Certificatul de Înregistrare în scopuri de TVA (dacă este cazul):

Dacă modificările la codurile CAEN afectează activitățile care sunt scutite de TVA sau care au regimuri speciale, este posibil ca persoanele juridice să trebuiască să modifice înregistrarea în scopuri de TVA.

Autorizațiile de funcționare specifice (în cazul unor activități reglementate):

În funcție de natura activității desfășurate, poate fi necesar ca firmele să actualizeze autorizațiile sau licențele de funcționare emise de autoritățile competente, având în vedere modificările aduse clasificării activităților economice.

Documentele contabile:

Anumite documente contabile (ex. planul de conturi, balanța fiscală) pot necesita ajustări pentru a reflecta modificările structurii activităților economice, în cazul în care acestea au fost afectate de noua clasificare CAEN.

Raportările anuale către autoritățile statistice sau alte instituții:

În funcție de activitățile economice ale unei firme, poate fi necesar să actualizeze raportările și declarațiile statistice sau cele către autoritățile centrale sau locale.

Ce trebuie să facă firmele?

Verificarea noilor coduri CAEN: Firmele trebuie să verifice dacă activitatea lor se aliniază cu noile coduri CAEN.

Actualizarea înregistrării în Registrul Comerțului: În cazul în care se modifică obiectul de activitate, este necesară depunerea unei cereri pentru modificarea înregistrării în Registrul Comerțului.

Revizuirea actelor interne ale firmei: Modificarea actului constitutiv, statutului sau altor documente interne ale firmei poate fi necesară.

Actualizarea codurilor CAEN este o procedură importantă, deoarece poate influența regimul fiscal, cerințele de raportare, și reglementările legale aplicabile.

Actualizarea codurilor CAEN la Rev 3 (actualizarea la Clasificarea Activităților din Economia Națională, versiunea 3) trebuie efectuată atunci când o firmă înregistrează o modificare semnificativă în activitățile sale economice, iar acest lucru poate fi făcut în cadrul procedurii de înregistrare a modificărilor la Registrul Comerțului.

Revizuirea codurilor CAEN la Rev 3 nu are un termen fix în care trebuie efectuată în mod obligatoriu, dar actualizarea trebuie făcută în următoarele situații:

Dacă modifici activitățile economice ale firmei: Dacă firma începe să desfășoare o activitate nouă, care se încadrează într-un alt cod CAEN, este necesar să actualizezi codurile CAEN la Registrul Comerțului.

În cazul unor schimbări semnificative în structura afacerii: De exemplu, dacă adaugi activități suplimentare care nu sunt deja prevăzute în codurile CAEN existente, trebuie să le completezi sau să le schimbi pe cele deja înregistrate.

În cadrul unui proces de modificare a statutului sau actelor constitutive ale firmei, în cazul în care se modifică obiectul de activitate sau domeniul principal de activitate al societății.

Este important de menționat că înregistrarea și modificarea codurilor CAEN se face la Registrul Comerțului și că, în general, termenul pentru efectuarea modificărilor este de 15 zile de la data la care s-au produs modificările.

Recomand să verifici cu autoritățile locale sau să consulți un specialist în dreptul afacerilor pentru a te asigura că urmezi pașii corecți pentru actualizarea codurilor CAEN.

Cum soliciti servicii

100% online

    Completezi formularul de contact intra pe chat sau ne suni direct.

Pe loc, direct la sediul nostru

    Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți facem actele pe loc.