Inregistare în scopuri de TVA - la nivel intracomunitar

Obținere cod de TVA Intracomunitar

20 ani experientă

experți contabili acreditați CECCAR

cele mai bune tarife din piață

Datorită fluxului digital implementat, recepționarea documentelor contabile și operarea lor a devenit mult mai simplă și rapidă în același timp. Astfel că documentele contabile pot fi trimise de tine în format electronic fără sa fie nevoie să te deplasezi.

O persoană impozabilă are obligația de a obține codul special de TVA Intracomunitar în urmatoarele cazuri:
  • realizează achiziții intracomunitare de bunuri a căror valoare depășește plafonul de 10.000 euro
  • prestează servicii care au locul în alt stat membru, pentru care beneficiarul serviciului din alt stat membru este persoană obligată la plata taxei conform echivalentului din legislația altui stat membru al art. 307 alin. (2) din Codul fiscal;
  • achiziționează un serviciu de la un prestator, persoană impozabilă stabilită în alt stat membru, servicii pentru care este obligată la plata taxei în România conform art. 307 alin. (2)din Codul fiscal
  • în cazul livrărilor intracomunitare de bunuri realizate de către persoanele impozabile care aplică regimul special pentru agricultori
Important
  • înregistrarea conform art. 317 din Codul fiscal nu conferă persoanei impozabile calitatea de persoană înregistrată în scopuri de TVA, codul de înregistrare obținut în baza art. 317 din Codul fiscal trebuie utilizat numai pentru achiziții intracomunitare sau pentru servicii intracomunitare
  • în cazul achizițiilor intracomunitare de bunuri, obligația solicitării înregistrării speciale în scopuri de TVA intervine înainte de a efectua achiziția intracomunitară prin care se depășește plafonul de 10.000 de euro (34.000 de lei) într-un an calendaristic
  • firmele pot consulta “Registrul persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA”, registru care este public si se afiseaza pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală
  • plafonul pentru achizițiile intracomunitareeste constituit din valoarea totală, exclusiv taxa pe valoarea adăugată, datorată sau achitată în statul membru din care se expediază ori se transportă bunurile
  • persoana impozabilă care are sediul activității economice în România și persoana juridică neimpozabilă stabilită în România poate opta pentru înregistrarea specială în scopuri de TVA chiar dacă nu depășește plafonul de 10.000 euro
Persoana impozabilă neplătitoare de TVA nu are obligația să solicită înregistrarea specială în scopuri de TVA conform art. 317 din Codul fiscal în următoarele cazuri:
  • livrari intracomunitare de bunuri
  • exporturi de bunuri
  • importuri de bunuri
  • achizitii intracomunitare de bunuri in limita plafonului de 10.000 Euro
  • persoana care solicită înregistrarea specială în scopuri de TVA va primi un certificat de înregistrare în scopuri de TVA cu un cod de înregistrare fiscală diferit de cel primit la înregistrarea inițială la Registrul Comerțului sau la organul fiscal

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta direct la sediul noastru. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus trimiterea online a documentelor este mai rapida. Nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege obținerea codului de tva intracomunitar online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla mai multe la (+4) 021 - 311.18.18

Înregistrare în scopuri de TVA la nivel intracomunitar:
  • Tarif 600 lei - dosar complet
Pachete servicii de contabilitate:
  • Oferta 1 - plata în avans pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente - Total: 975 lei / pret intreg: 1170
  • Oferta 2 - plata în avans pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 20 documente - Total: 1475 lei / pret intreg: 1770
  • Oferta 3 - plata în avans pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente - Total: 1975 lei / pret intreg: 2370
Cum calculăm tarifele personalizate
  • în functie de numărul de documente lunare
  • raportat la numarul de angajati
  • in functie de alte servicii solicitate

Pentru o oferta personalizata sună acum la (+4) 021 - 311.18.18

  • document de identificare administrator
  • certificatul de înregistrare al firmei
  • formulare electronice ANAF - întocmite de noi

În termen de 30 zile de la constituire firma trebuie să se achiziționeze de la ANAF urmatoarele:

  • Registrul unic de control pentru sediul social
  • Registrul unic de control pentru punctele de lucru, după caz
  • Registrul de evidență fiscală pentru societățile plătitoare de impozit pe profit
  • Incheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditata si membra CECCAR
  • Dechidrea unui cont bancar
  • Realizarea unei stampile
  • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro
Pachete inființare firmă gratis:
  • Start - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 195 lei / luna - 10 documente - Total: 1170 lei
  • Plus - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 295 lei / luna - 20 documente - Total: 1770 lei
  • Pro - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 395 lei / luna - 50 documente - Total: 2370 lei
  • Dual Pro - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 555 lei / luna - 100 documente - Total: 3330 lei
  • Premium - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 745 lei / luna - 200 documente - Total: 4470 lei
Impozitul pe venit

În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

  • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
  • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

Sponsorizări

Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

TVA

În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

Contribuții sociale

Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

Impozitul pe dividende

Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.

  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Tarifele din această pagină nu contin TVA

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro .

Adaugă și

Înființare firma Gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.

Vezi pachetele

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum obțin codul special de TVA Intracomunitar cu Srlconsult

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.