Inregistare în scopuri de TVA - ANAF

Obținere cod de TVA

20 ani experientă

experți contabili acreditați CECCAR

cele mai bune tarife din piață

Datorită fluxului digital implementat, recepționarea documentelor contabile și operarea lor a devenit mult mai simplă și rapidă în același timp. Astfel că documentele contabile pot fi trimise de tine în format electronic fără sa fie nevoie să te deplasezi.

Condiții cu privire la sediul social și punctele de lucru
  • sediul social și punctele de lucru sunt deținute în baza unor contracte pe o perioada mai mare de un an
  • la sediul social, punctul de lucru sau în afara acestora se desfasura activitati economice conform legii
Condiții cu privire la asociati, administratori sau titulari
  • să nu fi deținut societați aflate în procedura insolvenței sau a falimentului
  • să nu fi deținut societăți declarate inactive fiscal și care nu au fost reactivate
  • să nu aibă înscrise în cazierul fiscal fapte de natură contraventională, fiscală sau penală
  • în ultimii 5 ani fiscali să nu fi fost membrii la entități care înregistrează sau au înregistrat datorii restante la buget mai mari de 50.000 Lei
  • sunt depunctate societățile cu administratori care nu sunt rezidenți fiscal în Romania;
Condiții cu privire la societate
  • în ultimii 5 ani fiscali să nu fi avut cerere de înregistrare în scopuri de TVA anulată
  • să nu fi avut o cerere de obținere cod de TVA la ANAF respinsă
  • societatea trebuie să dețină un contract de prestări servicii cu o societate de contabilitate membra CECCAR
  • entitatea trebuie sa aibă cel puțin un salariat
  • societățile declarate inactive li se retrage din oficiu atributul de platitor de TVA;

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta direct la sediul noastru. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus trimiterea online a documentelor contabile lunare este mai rapida. Nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege prestarea serviciilor de contabilitate online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla mai multe la (+4) 021 - 311.18.18

Înregistrare în scopuri de TVA:
  • Tarif 600 lei - dosar complet
Pachete servicii de contabilitate:
  • Oferta 1 - plata în avans pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente - Total: 975 lei / pret intreg: 1170
  • Oferta 2 - plata în avans pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 20 documente - Total: 1475 lei / pret intreg: 1770
  • Oferta 3 - plata în avans pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente - Total: 1975 lei / pret intreg: 2370
Cum calculăm tarifele personalizate
  • în functie de numărul de documente lunare
  • raportat la numarul de angajati
  • in functie de alte servicii solicitate

Pentru o oferta personalizata sună acum la (+4) 021 - 311.18.18

  • document de identificare administrator
  • contract de contabilitate cu expert contabil acreditat CECCAR
  • certificatul de înregistrare al firmei
  • formulare electronice ANAF - întocmite de noi

În termen de 30 zile de la constituire firma trebuie să se achiziționeze de la ANAF urmatoarele:

  • Registrul unic de control pentru sediul social
  • Registrul unic de control pentru punctele de lucru, după caz
  • Registrul de evidență fiscală pentru societățile plătitoare de impozit pe profit
  • Incheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditata si membra CECCAR
  • Dechidrea unui cont bancar
  • Realizarea unei stampile
  • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro
Pachete inființare firmă gratis:
  • Start - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 195 lei / luna - 10 documente - Total: 1170 lei
  • Plus - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 295 lei / luna - 20 documente - Total: 1770 lei
  • Pro - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 395 lei / luna - 50 documente - Total: 2370 lei
  • Dual Pro - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 555 lei / luna - 100 documente - Total: 3330 lei
  • Premium - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 745 lei / luna - 200 documente - Total: 4470 lei
Impozitul pe venit

În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

  • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
  • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

Sponsorizări

Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

TVA

În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

Contribuții sociale

Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

Impozitul pe dividende

Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.

  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Tarifele din această pagină nu contin TVA

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro .

Adaugă și

Înființare firma Gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.

Vezi pachetele

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum obțin TVA-ul cu Srlconsult

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.