Cesiune firmă și părți sociale

Cesionează în siguranță o firmă cu Srlconsult și te bucuri de:

consultanță de specialitate

redactarea actelor în 30 minute

poți alege procedura de cesiune online

Redactarea documentelor și întocmirea dosarului de cesiune cu actele necesare se realizează în maximum 30 de minute de la solicitare. Acesta este inregistrat prin instrumente electronice la Registrul Comerțului având termen de soluționare de 3 zile. Pasul urmator il reprezinta ridicarea actelor și predarea lor către client.

Servicii incluse
  • consultanță si îndrumare
  • la cerere - verificare situație juridică și fiscală societate
  • redactarea documentelor și întocmirea dosarului
  • înregistrarea dosarului la Registrul Comerțului
  • ridicarea actelor societății

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus durează mai puțin. Pentru siguranța ta, dacă nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege cesionarea părților sociale online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla cum demarezi procedura de inființare firmă online.

Tarife cesiune SRL:
  • Cesiune directă: 1150 lei
  • Cesiune cu includere asociat: 650 lei
  • Cesiune cu excludere asociat: 480 lei
Costuri suplimentare după caz
  • pentru dosarele in alte județe din țară daca este cazul se vor aduga costuri suplimentare reprezentând taxe curieri sau de deplasare
  • Acte societate
  • Document de identificare: C.I. / Pașaport sau alt tip de document
  • Act proprietate pentru sediu social - dacă se schimbă
  • Declarație asociat la notar sau redactată de noi
  • Declarație administrator la notar sau redactată de noi
  • Specimen semnătura la notar sau redactată de noi
  • Formulare ORC completate si întocmite de noi
  • Act constitutiv redactat de noi
Oferte portare servicii de contabilitate:
  • Oferta 1 portare - plata în avans pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente - Total: 975 lei / pret intreg: 1170 lei
  • Oferta 2 portare - plata în avans pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 20 documente - Total: 1475 lei / pret intreg: 1770 lei
  • Oferta 3 portare - plata în avans pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente - Total: 1975 lei / pret intreg: 2370 lei

Cum procedez? Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Poți folosi și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Impozitul pe venit

În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

  • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
  • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

Sponsorizări

Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

TVA

În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

Contribuții sociale

Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

Impozitul pe dividende

Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.

  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro .

Adaugă și

Înființare firma Gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.

Vezi pachetele

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum infiintez o firma cu Srlconsult

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.