Înregistrare brevet

Înregistrează un brevet cu Srlconsult

Clasificări Online

Depunere cerere Brevet

Plata Online

Înregistrarea brevetului în România:

În România un brevet poate fi acordat pentru orice invenţie cu caracter tehnic având ca obiect un produs sau un procedeu, cu condiţiile: să aibă o noutate absolută, să implice o activitate inventivă, un efort intelectual, să fie posibilă aplicarea industrială. Durata de viață a unui brevet de invenţie, conform art. 30 şi art. 40 alin. (2) din Legea 64/1991 este de 20 de ani cu începere de la data de depozit, cu condiţia achitării taxelor de menţinere în vigoare.

Înregistrarea internațională a brevetului:

Procedura pentru acordarea brevetului de invenție, condițiile ce trebuie îndeplinite și perioada pentru care sunt acordate drepturile exclusive variază în limite largi de la o țară la alta conform cu legislația națională și acordurile internationale. După înregistrarea unui brevet de invenție, titularul are dreptul exclusiv prevăzut de Legea 64/1991 privind brevetele de invenţie, republicată în 2007 şi 2014, să-i excludă pe alții de la a fabrica, a folosi, a vinde sau a importa produsul conform brevetului.

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus durează mai puțin. Pentru siguranța ta, dacă nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege înregistrareabrevetului online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla cum demarezi procedura de inființare firmă online.

Tarif înregistrare brevet:
  • Înregistrare brevet - 1500 euro
  • Această valoare poate să varieze foarte mult legat în principal de suportul tehnic pe care îl presupune depunerea corectă a documentației.

    Înregistrarea internațională este mult mai scumpă, dar ea este justificată pentru că va acorda un monopol pe niște piețe mature care sunt dispuse de multe ori să plătească un preț corespunzător pentru orice avantaj tehnologic.

Important:

    După înregistrare brevetul își păstrează valabilitatea doar dacă titularul dorește acest lucru prin plata anuităților. Taxele de menţinere în vigoare sunt datorate începând din anul 3 şi până în anul 20 de protecţie. Ele se achită anual, până la începerea anului de protecţie respectiv. Trebuie menționat însă că Ordonanța Guvernului cu nr. 41/1998*) (*republicată*) publicată în Monitorul Oficial nr. 959 din 29 noiembrie 2006 prevede și unele facilități pentru cuantumul acestor taxe în funcție de cifra de afaceri sau venitul mediu brut.

    Pentru că un titlu de brevet ofertă o exclusivitate, un monopol în utilizare solicitantului, legea prevede o procedură destul de laborioasă care să descurajeze abuzurile. Din acest motiv durata medie de obținere a unui brevet de invenție este de 2 ani de la data depunerii cererii. Pentru a nu se prelungi această perioadă este importantă modalitatea în care este dezvăluită invenţia în documentaţia tehnică şi calitatea elaborării părţilor scrise şi a celor desenate.

    După obținerea brevetului valabilitatea acestuia depinde de plata taxelor de menţinere în vigoare care sunt datorate începând din anul 3 şi până în anul 20 de protecţie. Ele se achită anual, până la începerea anului de protecţie respectiv. În termen de 12 luni calculat/ de la data de depozit a cererii anterioare (art.19 din Legea nr.64/91 privind brevetele de invenţie, republicată în 2007 şi 2014) se poate face o depunere ulterioară în oricare dintre statele membre ale Convenției de la Paris sau orice stat membru în Organizaţia Mondială a Comerţului, pentru a-și extinde drepturile.

Legislație România:
  • LEGEA nr. 84 din 1998 Privind mărcile şi indicaţiile geografice modificată şi completată prin LEGEA nr. 66/2010 publicată în Monitorul Oficial nr. 226/09.04.2010
  • LEGEA nr. 129 din 29 decembrie 1992 (*republicată*) Privind protecţia desenelor si modelelor industriale
  • LEGEA nr. 64 din 11 octombrie 1991*) privind brevetele de invenţie, publicată în MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 613 din 19 august 2014
  • ORDONANŢA nr. 66 din 17 august 2000 (*republicată*) privind organizarea şi exercitarea profesiei de consilier în proprietate industrială
  • LEGEA nr. 11 din 1991 privind combaterea concurenţei neloiale
  • LEGEA nr. 8 din 14 martie 1996 privind drepturi de autor şi drepturi conexe
  • Ordonanţa Guvernului nr. 41/1998*) (*republicata*) privind taxele în domeniul protecției proprietății industriale şi regimul de utilizare a acestora, publicată în Monitorul Oficial nr. 959 din 29 noiembrie 2006
  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro .

Adaugă și

Înființare firma Gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.

Vezi pachetele

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum înregistrez drepturile de autor cu Srlconsult

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.