Autorizație funcționare Primărie și instituții abilitate DSV, DSP, ISU, MEDIU

Obține toate autorizațiile și avizele cu Srlconsult și te bucuri de:

Consultanță de specialitate

Întocmirea dosarului imediat

Poți alege procedura online

Datorită fluxului digital implementat, redactarea documentelor și întocmirea dosarului cu actele necesare se realizează în 3-5 zile de la solicitare . Acesta este depus la instituția abilitată iar termenul de soluționare este de 30-90 de zile.

Servicii incluse
  • analizăm informațiile și documentele furnizate
  • consultanță și îndrumări în diverse stadii ale demersului
  • întocmim dosarul pe baza documentelor disponibile
  • ne deplasăm la sediul instituției, după caz
  • completăm cererile necesare, formularele și alte documente
  • susținem dosarul în relația cu funcționarii instituției

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus durează mai puțin. Pentru siguranța ta, dacă nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege obținerea autorizațiilor si avizelor online pentru București și Județul Ilfov. Sună acum un consultant si afla cum demarezi procedura online.

Tarife:
  • Autorizatie functionare Primarie / DSV / DSP / ISU / Mediu - 950 lei + taxele aferente catre institutii - București și Județul Ilfov
  • Aviz Inspectoratul Situatiilor de Urgenta: 100 lei + taxele aferente catre institutii
  • Aviz mediu: 100 lei + taxele aferente catre institutii
Costuri suplimentare după caz
  • în anumite situații in funcție de complexitatea lucrării pot apărea costuri suplimentare care vor fi comunicate in prealabil.
  • acte referitoare la spațiul în care se desfășoară activitatea
  • acte referitoare la societate, punct de lucru, activități autorizate
  • acte referitoare la pregătirea angajaților și alte documente, după caz
  • ce amenajări trebuie efectuate si ce condiții trebuie să îndeplinească spațiul
  • ce avize și autorizații prealabile sunt necesare?
  • alte documente după caz

În termen de 30 zile de la constituire firma trebuie să se achiziționeze de la ANAF urmatoarele:

  • Registrul unic de control pentru sediul social
  • Registrul unic de control pentru punctele de lucru, după caz
  • Registrul de evidență fiscală pentru societățile plătitoare de impozit pe profit
  • Incheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditata si membra CECCAR
  • Dechidrea unui cont bancar
  • Realizarea unei stampile
  • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro
Pachete inființare firmă gratis:
  • Start - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 195 lei / luna - 10 documente - Total: 1170 lei
  • Plus - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 295 lei / luna - 20 documente - Total: 1770 lei
  • Pro - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 395 lei / luna - 50 documente - Total: 2370 lei
  • Dual Pro - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 555 lei / luna - 100 documente - Total: 3330 lei
  • Premium - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 745 lei / luna - 200 documente - Total: 4470 lei
Impozitul pe venit

În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

  • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
  • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

Sponsorizări

Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

TVA

În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

Contribuții sociale

Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

Impozitul pe dividende

Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.

  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Prelungirea sediilor sociale. Prestatorul nu are nicio obligație legală de a informa Beneficiarul cu privire la data expirării, deși acesta va depune eforturi in acest sens.

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro .

Adaugă și

Înființare firma Gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.

Vezi pachetele

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum infiintez o firma cu Srlconsult

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.