Actualizare date identificare

Modifică acum datele de identificare și ai:

Consultanță gratuită

Redactarea actelor în 30 minute

Poți face operațiunea 100% online

"Orice afacere alegi noi iți suntem alături"


Srlconsult - lider în domeniu, cu o istorie de doua deceni, mii de clienți mulțumiți și cele mai bune tarife din piață.

Datorită fluxului digital implementat, redactarea documentelor și întocmirea dosarului cu actele necesare se realizează în maximum 30 de minute de la solicitare . Acesta este depus prin instrumente electronice la Registrul Comerțului având termen de soluționare de 3 zile.

  • când unul dintre asociați sau administratori și-a schimbat numele
  • când unul dintre asociați sau administratori și-a schimbat documentul de identificare

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Mai poți completa și formularul de contact si te sunăm noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus durează mai puțin. Pentru siguranța ta, dacă nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege mențiunea de actualizare date asociat sau administrator online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla cum actualizezi datele tale.

Tarife:
  • Actualizare date SRL 210 lei pentru București și Județul Ilfov
  • Actualizare date SRL 210 lei pentru alte județe din țară
  • Actualizare date PFA 210 lei pentru București și Județul Ilfov
  • Actualizare date PFA 210 lei pentru alte județe din țară
Servicii incluse:
  • onorariul, consultanța, redactarea documentelor, taxele către ONRC, publicarea în Monitorul Oficial, depunerea dosarului, ridicarea actelor.
  • Document de identificare asociat / administrator
  • Documente societate
  • Formulare ORC completate si întocmite de noi
  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Prelungirea sediilor sociale. Prestatorul nu are nicio obligație legală de a informa Beneficiarul cu privire la data expirării, deși acesta va depune eforturi in acest sens.

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Puteti alege prestarea serviciilor online din orice județ din tară sau fizic la birourile noastre.

Dacă doriți demararea procedurilor pentru actualizarea datelor de identificare vă asteptăm la unul din sediile noastre din:

  • Sediul central: Sector 6, Splaiul Independenței, Nr. 202B - (Metrou Grozăvești / Carrefour Orhideea)
  • Punct de lucru: Sector 1, Str. Amman, Nr. 4 - (Intersecția Stefan cel Mare cu Calea Dorobanți)

Conținut actualizat: decembrie 2021

Adaugă și

Înființare firma Gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.

Vezi pachetele

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum infiintez o firma cu Srlconsult

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.